Stempels met gutsjes.

Gisteravond had ik even de tijd om mijn gutsjes en linoschijfjes uit te proberen. Omdat ik in geen jaren een guts in mijn handen heb gehad heb ik eerst de mogelijkheden van die dingen uitgeprobeerd op een gum omdat ik het zonde vind om mijn linoschijfjes daarvoor te gebruiken. Ik begon heel enthousiast met een tak met blaadjes en bloemetjes, maar zelfs met een gutsje is dat toch iets te priegelig. Het is nu een tak waar ik zelf blaadjes en bloemetjes bij kan tekenen.
Op het blog van HandmaidLiset zag ik hele mooie foto's van Heather Braun-Dahl, dat kan ik ook dacht ik!
Verder heb ik nog een kabouterhuisje in een koffiepot gemaakt.
En een hartje zonder randjes... Het was eigenlijk de bedoeling dat je de vorm van een hartje zou zien door de vormen in de stempel. Klinkt een beetje vaag en het is ook niet helemaal gelukt...

Gister vierden we de verjaardag van Krisje (en een beetje die van mij en manlief). Ze kreeg van een vriendin van mij een hele gave paardenschooltas! (Krisje is een echt paardenmeisje.)
De tas is gemaakt door Atelier Taartje bij de Thee. Ze maken daar heel veel mooie spullen en geven ook allerlei leuke workshops.

Ik kreeg van mijn moeder nog een zelfgemaakte mobile met vogeltjes uit het boek Eline's Huis. Vergeten een foto van te maken, dus die komt van de week nog!

~ Fijne maandag!

7 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke stempels! Ik heb hier een setje gutsjes en stempelplaatjes liggen, maar durf niet te beginnen, maar jouw logje inspireert me wel, dus wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je stempels zijn werkelijk waar prachtig!
    Ook de paardentas is heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo marjolein, Leuk he stempels maken. Ik heb ook met die schrijfjes gewerkt, maar kon er niets mee. Nu gebruik ik gum en dat gaat me veel beter af eerlijk gezegt. En die tas is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! ff geleden reageerde je op mijn blog, leuk, ik vind het altijd weer leuk om -voor mij- nieuwe bloggers te ontmoeten. Mooi die stempels. Dat wil ik ook nog een keer proberen, project 10miljoen 348 zullen we maar zeggen. Wat dat betreft trof de zin: wat niet? bij interesses in je profiel mij, hahaha, komt me zeer bekend voor! Fijne dag, ik kijk nog even rond hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een Mooie Tas zeg! Zal zo eens op de site kijken....

    Ben heel benieuwd naar je Vogeltjes die je gekregen hebt.....

    En je stempeltjes zijn toch mooi :)
    Het hartje snap ik wel bijvoorbeeld dat je met sterretjes de vorm van een hart had gemaakt.... Of andere vormen vierkantjes enzo......
    Als je de tak versierd met blaadjes wordt die heel leuk en je andere zijn ook Leuk geworden.....

    Hoop deze week ook nog even te bloggen.... Maar komt er niet echt van.... Kinderen vakantie en manlief is ook vrij (luxe deze keer dus).... Heerlijk even heel rustig aan doen.....

    Wens je een fijne avond....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marjolein, wat een leuke tas. Ik heb ook een paardenmeisje (van 13) in huis. Stempels, ook al zo leuk om te maken. Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb even mijn werk bestudeerd.....en het klopt idd niet! Sorry ik heb het verkeerd getekend! Dat kan ook niet, want dan gaat de capuchon trekken in de nek. Ik zie ook dat ik de capuchon er apart aan heb zitten (dus hoe ik dat toch heb bedacht:s)Kijk anders even hier;http://hobby.blogo.nl/2006/07/24/patroon-cape-en-punthoed/ en dan de capuchon er apart aan naaien! Ik hoop dat het nog gaat lukken!!!

    BeantwoordenVerwijderen