Héél klein.

En dan zijn we ineens 4 dagen en 3 volgers verder! (Welkom nieuwe mensen!)
Het waren drukke dagen, veel gewerkt en in en om het huis was ook zoals altijd van alles te doen. De tuin had hoognodig behoefte aan wat aandacht, dus die heeft hij gekregen. Onkruid wieden, wat planten (ver)planten, stekjes uitplanten en toen fladderde daar ineens iets héél kleins voorbij.
Ze waren met z'n drieën. Ik heb nog niet eerder zulke kleine vlindertjes gezien, ze waren van vleugelpunt tot vleugelpunt maar een centimeter of drie groot. Heel bijzonder!

De buurvrouw stond vanmiddag half in paniek bij manlief aan de deur. Ze zag iets bewegen in haar konijnenhok.... Ze heeft sinds kort 2 konijnen, via via gekregen, en heeft er nu nog zes bij! Ik ben stiekem even wezen kijken en wat zijn ze klein en lief! Maar ik heb al tegen manlief gezegd, vier konijnen zijn genoeg! (Nu volhouden, want wat is het verleidelijk van die kleine bolletjes wol..)

En dan mijn volgers. Ik had beloofd bij 100 volgers een give away te doen, en was zelfs al begonnen. Ik had iets leuks bedacht wat heel simpel had moeten zijn. Vroeger, toen je nog handwerkles op school kreeg, was dit volgens mij een van de eerste dingen die je moest maken. Toch lukt het mij niet... (niet naar mijn zin in ieder geval)
Gehaakte pannenlappen, die worden het dus niet.
Dan maar iets ingewikkelders, dat gaat me beter af!
Ik ga er snel mee aan de slag en zodra het af is zet ik mijn give away erop.

~ Tot snel!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd wat het gaat worden1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schattig zeg, klein maar fijn!!
    en ben ook nieuwsgierig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige vlindertjes! Ik ben ook erg benieuwd wat het gaat worden..
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen