Vol goede ideeën

(en helaas zonder foto's) kwam ik terug van Holy Stitch in Leeuwarden. Wat had iedereen veel moeite gedaan om zijn cel in een heus klein winkeltje te veranderen vol zelfgemaakte spullen. Van portemonneetjes en andere leuke kleine prullaria tot aan compleet zelfgemaakte jurken van de mooiste stoffen. Maar niet alleen cellen gevuld met genaaide spullen, ook een aantal cellen met mooie dingen van papier, vilt, leer (hele gave tassen!!) en wol.
Het enige minpunt vind ik is dat je er weinig kunt kopen om zelf wat van te maken. Ik had graag wat meer wol, stofjes, lintjes, knoopjes, enz, enz. willen zien (en kopen dus ;-) ). Maar ik heb wel wat kunnen vinden hoor!
Het was ook koopzondag in Leeuwarden, dus zijn we nog even wezen winkelen, hebben heerlijk geluncht (Italiaanse bol met honing, geitenkaas en walnoten uit de oven) en vond ik een leuk breiboek. Een geslaagde dag dus!

Vandaag ben ik even bij Kris langs geweest, Sandra was er ook. Samen hebben we plannen gemaakt voor het Round Robin Notebook project. Er staat namelijk van alles te gebeuren: je kunt je binnenkort opgeven voor een nieuwe ronde, er komt een artikel in de Flow te staan, er komen Traveling Envelops (voorheen de RR Envelop) en het blog is toe aan een kleine opknapbeurt.
We hebben het ook weer even over webwinkeltjes gehad. Die van mij begint steeds duidelijkere vormen aan te nemen in mijn hoofd. Als het allemaal een beetje mee zit wil ik hem na de zomer gaan openen, dan heb voorlopig nog even de tijd om de site en spullen te maken en verzamelen.

Morgen komt Kirsten van Hoepzika op de koffie en filosoferen over webwinkeltjes. Daar komen vast nog meer goede ideeën van!

~ Fijne avond!

8 opmerkingen:

  1. Klinkt als heel produktief allemaal!
    ben benieuwd naar je winkeltje!

    groetjes uit Dronten,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat klinkt ALLEMAAL super gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond Holy Stitch ook super tof!
    En wat heb je een leuke plannen zeg.
    Veel plezier met Hoepzika morgen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zeg!! Ik woon weer helemaal aan de verkeerde kant van het land hoor ik al ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er zin in, tot morgen Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klinkt als een geslaagde dag!

    ben benieuwd naar je webshop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, een nieuwe shop. Exciting!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het was weer gezellig gisteren! en volgens mij ben je nu nog geen een keer bij mij binnen geweest :) het is elke superweer als jij komt!

    Leuke tijd met Kirsten, hopelijk komen de zegelstickers vandaag binnen en kan haar bestelling op de bus!

    BeantwoordenVerwijderen