Haken op donderdag.


Niks zo veranderlijk als ik. ;-)
Ik was al bezig met het haken van granny's voor mijn tas in wording maar met van die kleine granny's duurt het best lang. En omdat ik het ook niet uit kon staan dat het me niet lukt om grote granny's te haken (ze gingen zo raar bobbelen) ben ik allerlei grannypatronen gaan haken tot er iets lukte. Het patroon voor de granny's hierboven vond ik op Picasa. Volgens mij is het niet helemaal legaal maar met zoektermen als 'crochet Japan' vind je complete Japanse haakboeken met allerlei hele mooie patronen.
Verder heb ik nog wat bloemenslingers gehaakt en weer een paar Japanse bloemen.
En nu ga ik echt beginnen met het schrijven van 40 enveloppen want de mini notebooks moeten dit weekend op de bus!

~ Groet!

Ohja, voor meer haken op donderdag kijk hier.

3 opmerkingen:

  1. Owww die bloemen zijn leuk!!!
    Genoeg te doen nog....SUCCES!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wooow ziet er goed uit! thnx voor de tip om patroontjes te zoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal herkenbaar! Ik ben meestal ook met meerdere dingen tegelijk bezig...
    Maar ik vind je granny bloemen wel heel mooi.
    Die bloemenslingers zijn ook altijd leuk hè! Ik heb er laatst één gemaakt met een restje wit...zo mooi... Succes met je enveloppen. Ik heb er laatste 120 geschreven hihi

    BeantwoordenVerwijderen