Helaas pindakaas....

We hebben het zo lang mogelijk uitgesteld maar gisteren moesten we er toch echt aan gaan geloven.... De vakantie is echt voorbij!
De kindjes zijn al weer twee dagen naar school geweest, wij hebben al weer twee dagen gewerkt. Het is echt even wennen...

Maar dat is een goed teken, de vakantie was heerlijk!
De eerste week was het best fris. Overdags met lange mouwen en een warm vest voor de tent zitten en 's avonds met een warme deken om je heen geslagen binnen een boek lezen. De kinderen hadden nergens last van, er was weinig regen dus die waren heel veel buiten! De tweede week was het weer een stuk beter, we zijn een paar keer naar het strand geweest en hebben zelfs in de Noordzee gezwommen! (Het was vloed en het water tussen een zandbank en de kust in was aangenaam warm. Voorbij de zandbank was het denk ik een stuk minder met maar 18 graden.)

We hebben leuke kringloopwinkels bezocht, herten gespot in het natuurgebied naast de camping, de kinderen deden mee aan de playbackshow, we zijn heerlijk uit eten geweest (tnx Mam!) en hebben gezellig gebbqt met de buren, veel boeken gelezen, nog veel meer schelpen gevonden, spelletjes gedaan, leren fietsen zonder zijwieltjes, niet zindelijk geworden (helaas.....), weinig gehandwerkt (gaat best lastig onder een deken ;-) ) en vooral GENOTEN!

Ik heb helaas op dit moment alleen deze foto, de rest staat op de laptop van manlief. Van de week zal ik ze hier nog even neerzetten.

~ Tot snel!

ps. Leuk, al die nieuwe volgers. Welkom!

3 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk...... Succes met wennen! Zijn wij ook mee bezig momenteel, met wennen.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel een hele leuke foto! Welkom terug en sterkte met weer in het ritme komen! Ik heb nog een paar daagjes en dan moeten we er ook weer aan geloven. Het zijn altijd die laatste dagen dat ik dan mijmer over hoe heerlijk het zou zijn om fulltime moeder te zijn. Maar als ik dan eenmaal weer aan het werk ben, ebt dat ook weer weg en geniet ik weer van het werk en alle mensen om me heen.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die foto is echt heeeeeeeeeel schattig straalt een zomer vakantie gevoel uit ...............
    Nu al weer naar school tjonge zeg wat gaat dat
    snel wij hebben hier in Enkie de late dus de
    kinderen zitten in hun vierde week ..........

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen