Allemaal cadeautjes.

Wat is de advent swap toch leuk!! Eerst mochten we allemaal leuke cadeautjes maken en verzamelen en nu mogen we iedere dag een cadeautje uitpakken. En wat word ik verwent door Nancy, het ene cadeautje is nog leuker dan de andere. De afgelopen dagen heb ik een leuke hanger met een vosje gekregen, een kaartje met een lief knoopje, mooie stempeltjes, een handige boekenlegger, gave retro stickers, een mooi vilten noititieblok en een setje retro knopen. Ik ben er zo blij mee!








Ook door Sinterklaas ben ik verwend. Ik kreeg lekkere wol waarvan ik een sjaal met capuchon eraan ga haken, een chocoladeletter, een mooi borduurwerkje met cadeaupas van Ikea erbij, een bijdrage en oppas voor een weekendje weg met manlief, natuurlijk een chocoladeletter en als laatste een heel mooi en bijzonder cadeautje: een klein zilveren hartje voor aan mijn bedelarmband.

Ik ben weer helemaal blij! Zijn jullie ook zo verwend?

~ Fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Je bent goed verwend zo te zien. Wat een leuke cadeautjes in de swap zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kado's! Dat hartje is inderdaad heel lief. Ook wij zijn verwend. Op m'n blog staan wel een paar foto's van wat de kinderen kregen. Zelf kreeg ik beenwarmers, een kerstslinger en een schortje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er maar Lekker van ♥

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen