Pauze.

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond, leuk en creatief 2012 wensen!

En dan even over het bloggen... Ik merk dat ik de laatste tijd weinig tijd heb voor van alles, waaronder ook het bloggen.

Het is soms frustrerend dat je niet alles kunt doen. (vast herkenbaar voor sommigen... ;-) )
Omdat ik vind dat mijn blog en ook zeker jullie blogs meer tijd en aandacht van mij verdienen dan dat ze nu krijgen las ik even een pauze in. Eerst maar eens van alles afmaken, en dan komt er vanzelf weer tijd voor het bloggen.

Vanaf volgende week zal ik wel één keer in de week op het RRN bloggen over de site die eraan zit te komen, mijn eigen RR geknutsel en van alles wat daarmee te maken heeft.

~ Tot over een tijdje!

9 opmerkingen:

  1. Ik dacht al, waar ben je... Neem je tijd, dan komt de rest vanzelf wel! Tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een heel gelukkig neiuwjaar Marjolein enne... rustig an hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met al je andere dingen! En tot ziens op dit blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst jij ook nog een super creatief, gezond, gelukkig en rustig 2012 ;-) Ik herken het helemaal en denk iedere keer, nu neem ik ook een pauze.. maar dan heb ik weer wat leuks.. enfin.. succes met wat je aan het doen bent en tot 'later'! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een goed 2012 gewenst en een goede blogbreak. Succes met de dingen waar je mee bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beetje laat ... maarre ... Een hele fijne blogbreak! Geniet er van, en kom vol inspiratie weer terug!

    X
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar bericht!!! Maar o wat fijn, de deadline is verzet en ik mixte beide projecten; dat komt er van als je te veel tegelijkertijd wil doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tot Binnenkort....
    Hier stond mijn blog ook stil...
    Hoop het nu langzaam aan weer op te pakken....
    Kwam hier bij jou ook wel eens op bezoek en was nu even aan het neuzen tussen het lijstje haken op donderdag en nu ben ik hier aan komen waaien....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen