Originele envelop.

Gisteren zijn mijn neef en inmiddels vrouw getrouwd. Als cadeautip stond er op de kaart de altijd originele envelop. Nu ben ik zelf niet getrouwd en hou ik me daar ook niet zo mee bezig maar volgens mij gaat het ze nooit om de envelop. Het gaat om wat erin zit en dat kun je ook best ergens anders in stoppen. Dus heb ik (uiteraard) op de valreep op vrijdagavond nog even snel een leuke alternatief voor de saaie envelop gefröbeld.Een lief soort buideltje/tasje van vilt met gehaakte hartjes aan het uiteinde van de lintjes. (Het patroon van de gehaakte hartjes heb ik trouwens van de blog van haakmuts.)
Erg goed gelukt al zeg ik het zelf!

1 opmerking:

  1. Erg leuk geworden jouw cadeautje! Ik vind het ook altijd leuk om er een persoonlijk tintje aan te geven! En van het maken heb je natuurlijk ook veel plezier. Groetjes Maud

    BeantwoordenVerwijderen