Ruiltje.

Ik had laatst een blogje geschreven over pompomwol waarop Esther reageerde dat ze spijt had dat ze maar 1 bolletje had gekocht. En omdat ik 1 bolletje over had waarvan ik toch niet weet wat ik ermee ga doen leek het mij leuk omdat samen met wat andere leuke spulletjes te ruilen.
Gelukkig dacht Esther er net zo over, dus nu ben ik druk bezig om het doosje te vullen. Ik ga nog niet te veel verklappen natuurlijk, anders is het geen verrassing meer. Maar ik ben nu iets aan het haken en ik denk dat ik van de week ook nog even achter de naaimachine kruip.....
Zodra Esther het pakketje heeft ontvangen zet ik hier wat foto's neer!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je het op je blog gezet hebt, ga ik van de week ook doen. Ben ook al lekker druk bezig en benieuwd. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je compliment op mijn blog ;-) Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen