Nog meer retro.

Vandaag was er een vlooienmarkt in de Veemarkthallen in Utrecht. Vanmorgen hebben we eerst de kinderen naar Opa en Oma gebracht zodat manlief en ik op ons gemak konden neuzen.
We hebben ontzettend veel leuke dingen gezien, maar het nadeel van zo'n vlooienmarkt is dat er veel handelaren staan die weten wat de spullen waard zijn er dat er ook voor vragen.
Maar al met al toch nog wat leuke koopjes kunnen doen!
De slaapzakken komen uit de caravan van mijn Opa en Oma, ze hadden ze niet meer nodig toen ze die verkochten en vroegen of wij ze kunnen gebruiken. Altijd handig voor in de vouwwagen dacht ik toen, maar ze zijn ook wel lekker retro!
Twee wekkers voor een euro per stuk omdat ze niet meer zouden lopen. Maar die grote oranje is tot leven gekomen tijdens het ritje naar huis en tikt er nu vrolijk op los.

Wat mooie bandjes en een mooi kaartje met oude knopen.
En dan nog een leuke broodtrommel! Volgens het prijsje 1,50, maar omdat ik twijfelde mocht ik hem voor 1 euro meenemen. Daar kun je natuurlijk geen nee tegen zeggen!
Manlief heeft een mooie viool gekocht. Daar was hij al een tijdje naar op zoek omdat hij ook graag dat instrument wil bespelen en lag er een voor 25 euro. Er moet nog wel wat aan gedaan worden, maar over een tijdje kan ik genieten van een privé concert op de viool!
De kinderen mochten bij Opa en Oma eten en ze trakteerden ons op een etentje. Dus hebben we heerlijk pizza gegeten in een romantisch tentje aan de Oude Gracht.

Op creatief gebied heb ik eigenlijk weinig gedaan de afgelopen week, ik had er niet echt de energie voor want ik moest veel werken. Komende week ga ik weer lekker aan de slag want over een week moet het boekje van Sas alweer op de bus.
Ook ga eens bedenken wat ik ga maken voor mijn eerste Give Away! Ik heb inmiddels 40 volgers, leuk dat jullie er zijn!!, en volgende maand word ik 30. Reden genoeg, dus hou het hier goed in de gaten!
Ik ga nog even wat stofjes bestellen op MP en wat prutsen aan mijn blog, van de week zal ik weer wat creatieve dingen laten zien!

~ Nog een paar uurtjes genieten van het weekend!

5 opmerkingen:

  1. Leuk!

    die broodtrommel heeft volgens mij tot zo;n 10 jaar geleden bij mn ouders in de keuken gestaan, helaas heeft mn vader hem weggegooid:-(
    maar gave dingen gescoord! en leuk dat jullie een fijne dag hebben gehad.

    groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yep, de broodtrommel ... ook ik herken hem :-)
    Altijd leuk een rommelmarktje meepikken.
    Probeer me zo weinig mogelijk te laten verleiden: soms lukt het, soms ook niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh..die lintjes..echt geweldig, die groen/witte met bloemetjes. Goede gescoord, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had zo'n wekker altijd in het blauw! Ben ik dan ook retro? ;-)

    Dank je wel voor het tassencompliment ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal retro is de viool die we ook gekocht hebben, hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen