Blauw wordt groen!

Zo'n anderhalf jaar geleden heb ik in een opwelling de keuken blauw geschilderd. Ik was er zelf erg tevreden over, maar volgens mij was ik daar de enige in. Oke, de kinderen vonden het ook allemaal mooi, maar die vinden al snel iets mooi...

 Een paar weken geleden zagen we op een vlooienmarkt een oranje retro broodtrommel. Het kopen van die broodtrommel betekende dat ik de keuken zou moeten gaan verven want hij vloekte echt bij het blauw.
Manlief was helemaal blij en drong nog even wat meer aan om die broodtrommel echt te kopen en zo kwamen we thuis met onder andere een 'nieuwe' broodtrommel.
Afgelopen weekend heb ik in goed overleg met manlief de keuken groen geschilderd, en ik moet zeggen dat ik het erg mooi vind!



De roze/witte knopjes op de laadjes was ik een beetje zat dus die heb ik eraf gehaald. Tussen het speelgoed van de kinderen vond ik die leuke vogel, uil en eekhoorn en die heb ik met een beetje houtlijm op de laadjes geplakt. Zo zien ze er lekker vrolijk uit. Het schaaltje met het meisje van mij van vroeger, die vond ik een tijdje geleden bij mijn moeder in de kast.
En dan nog even een 'pronkstukje' in onze keuken: Ons fornuis van inmiddels zo'n 65 jaar oud dat we een aantal jaar geleden kochten op marktplaats.

En dan nog even over mijn give away, jeetje wat een boel leuke (en feestelijke! ;-) ) reacties al en achttien nieuwe volgers erbij. Helemaal leuk zeg!! Hij loopt nog ruim een week, kijk hier wat er te winnen valt en als je het leuk vindt laat dan een reactie achter!

~ Marjolein

10 opmerkingen:

  1. Leuk geworden zeg, alhoewel ik het blauw ook erg leuk vind hoor ;-) Gaaf dat gasfornuis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, mooi hoor! Maar ik moet zeggen dat ik me je blauwe opwelling ook goed kan voorstellen... : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kek kleurtje! haha jij bent al net zo gek als ik,
    hup iets nieuws nieuwe kleur op de muur! onze buurman zei vorige week nog jullie huis wordt met het jaar kleiner(bedoelde dus dat de muren steeds dikker werden van alle verf)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur groen is het geworden zeg! Maar het blauw vond ik ook mooi hoor :) Maar idd blauw en oranje dat kan natuurlijk niet.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ha een broodtrommel kopen en daarom de muur verven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whahaha wat een broodtrommel al niet kan veroorzaken! Gelukkig dat je niet een leuke kast tegengekomen bent, zodat je een groter huis moet kopen!

    maar het ziet er weer fruitig uit hoor, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je groene muur is erg mooi gewonden( het blauwe zag er ook erg mooi uit)maar deze kleur past echt bij je retro spulletjes,Groetjes ester.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik de eerste foto's zag, stelde ik me in gedachten een pastel-groen voor, en ik dacht: "allez, wat spijtig..."
    Maar amai! Helemaal niet spijtig! Zo'n mooie kleur groen. Dat ga ik toch ergens moeten opslaan, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Wij hebben dezelfde kleur op de keukenmuren en die blauwe kleur in de hal! :)
    Ik kom hier via de bloghop en ga volger worden van je gezellige blog.
    Groetjes, Karin ---De Merle---

    BeantwoordenVerwijderen