Post.

Eigenlijk was ik een beetje vergeten hoe leuk post is. Je denkt toch al snel aan blauwe enveloppen, rekeningen en die vervelende enveloppen van twee loterijen.
Maar sinds ik blog vind ik post weer leuk! Ik heb een leuke swap gedaan, wat give aways gewonnen, de verstuurders van de give aways wat leuks terug gestuurd, iedere twee weken gaat het Round Robin Notebook op de bus en een dag later ligt er een nieuwe op mijn mat.
Van de week lag er een envelop van Ingrid (van Ingthings) op mijn mat.
Ze bood klavertjes vier te ruil aan, en die wilde ik wel hebben. Vandaag heb ik iets kleins naar haar verstuurd.
Zomaar post versturen is ook leuk, dat heb ik vandaag ook nog gedaan.
Vandaag lagen er ook twee leuke enveloppen op de mat!
Op het blog van Esmee (Dutch Apple) zag ik het boekje 'Ik leer breien' dat ze van Haakmuts had gekregen. Ik vond het zo'n leuk boekje dat ik eens op Marktplaats ben gaan neuzen en ze daar voor een prikkie vond.
Ik hoop echt dat Krisje over een paar jaar het geduld heeft om te breien en haken, ze vindt het nu al leuk maar haakt na een paar minuten alweer af.

Eind december kon je je opgeven voor de hartjes swap, dat heb ik gedaan. Ik ben nog druk bezig met het hartje voor mijn swap-partner maar die van mij kreeg ik vandaag. Eigenlijk mag ik er pas op 5 maart wat over schrijven en hem laten zien, maar hij is zo leuk!! Dus toch een kleine sneak...
Ik heb op verschillende blog Postcrossing voorbij zien komen en heb al even op de site geneusd. Dat lijkt me ook wel wat, maar nu ben ik nog te druk met Round Robin en allerlei andere dingen. Na de zomer ga ik me denk ik aanmelden. Nog meer leuke post!

~ Fijne avond!

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk allemaal leuke post, daar wordt je idd echt vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha pony collega :)
    Ik krijg en stuur ook
    al zoveel leuke post
    sinds het blog tijdperk.
    Helemaal leuk idd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker bezig meid! die boekjes zien er écht leuk uit.
    die titel van het boek hier naast 'hoe leer ik keurig naaien'..om te gillen. Want ik kan dus absoluut niet keurig naaien, ( en wil het ook niet leren!)
    Leuk die hartjes swap..maakt me nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook nog meer postfan geworden sinds ik blog. En postcrossing is echt leuk, kan het je aanbevelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh ik ben ook zo dol op post en vraag altijd van alles aan hihi. Manlief kijkt me altijd vragend aan als de post weer boven tafel komt hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wat een heerlijke wereld he blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk joh! Ik zit aan hetzelfde te denken, maar ik ga me ook nog een keer aanmelden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh... Ik had al een foto op mijn blog gezet.... Van de hartenswap.... Wist niet dat het nog niet mocht :S .... Althans niet mee gekregen....

    Maar de Sneak ziet er mooi uit hoor.
    En wat je schreef ik kan me er heel goed in vinden want die gedachte ging er ook door mij heen laatst.... Dat post Leuk is..... Heb altijd wel wat met post gehad, veel pen vriendinnen gehad vroegah en ook plaatjes van je idolen geruild enzo.... Was altijd gek op post.... En dat was eigenlijk al heel wat jaartjes een beetje verdwenen en inderdaad.... Sinds kort aan het bloggen geslagen en daar zag ik dan het fenomeen give away..... Zo leuk om mee te doen en vanavond las ik bij iemand die gewoon wat wilde ruilen....
    Dacht dat is ook een leuk idee en lees hier dat jij dat ook gedaan hebt....
    Ook een erg leuk idee....
    Je hebt Zeker Leuke post ontvangen zeg!

    **kom hier trouwens terecht op je log via link your stuff**

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben ik in je boekje bezig, kom ik er achter dat ik nog geen volger ben van je blog. Nou meteen gedaan en je blog gaan lezen. Wat een gezelligheid allemaal, kom gauw nog een keer terug.

    BeantwoordenVerwijderen