Give Away x3

Op ons Round Robin blog hebben we weer een nieuwe (super leuke!!) give away!
Deze keer is het Sas van Huis vol Herrie die iets weg geeft.
Een mooi jaren 60 pakketje, wil je meedoen? (Tuurlijk!!) Klik dan hier!

En toen las ik net op het blog van Een beetje groener dat ik haar mooie give away heb gewonnen. Een erg leuk blog trouwens, dus ga daar zeker een keer een kijkje nemen!

En dan nog even mijn eigen give away... Jee, wat een boel nieuwe volgers, zomaar van 42 naar 76! Wat leuk, en welkom allemaal!! Bij het doen van deze give away had ik bedacht dat ik bij 75 volgers wel weer een give away kon doen, niet wetende dat het zo hard zou gaan. Ik verzin wel een ander leuk excuus voor een give away binnenkort!
Mocht je nog mee willen doen, kan tot en met woensdag de 16e, laat dan hier een reactie achter!

~ Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Leuk al die give-aways! En nog leuker dat je er zelf een hebt gewonnnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé bedankt voor de tip, ga zo gelijk even kijken!
    En leuk dat je iets gewonnen heb, altijd leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen