Inspiratie.

Vanmiddag ben ik met de kleine mannen met het pondje de plas overgestoken en bij Kris op visite geweest.
De mannetjes scharrelden (samen met de kippen) heerlijk door de tuin, harkten een beetje onder de boomhut en verstopte de jeu de boules ballen onder de trampoline. Ondertussen genoten wij van het zonnetje, een lekker kopje thee en kletsten we wat over bloggen, webshopjes en knutselen.
Ik denk er al een tijdje over om een eigen webshopje met wat zelfgemaakte spullen te openen, dus heb ik Kris gevraagd hoe zij het allemaal heeft aangepakt. Wat tips en trucs zijn altijd handig!
En dan over een tijdje misschien toch echt winkeltje spelen... Eerst tijd vinden om een voorraadje spullen te maken!

Kris had ook nog een haakboek liggen met allerlei steken waar zij zelf niet echt uit kwam. Omdat ik veel haak mocht ik hem van haar hebben. Super lief, ik ben er helemaal blij mee!
Er staan ook allerlei patroontjes in van bloemen!
Ik hoop dat ik van de week nog tijd heb om er een paar uit te proberen!

~ Groet!

5 opmerkingen:

  1. Oh, superleuk!! Ik heb tijdens de vrijmarkt leuke haakboeken op de kop getikt. Daar kun je er (stiekem) toch nooit genoeg van hebben ;-)
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig! jammer dat jullie zo ver weg wonen:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, een webshopje, ik loop er ook mee rond, misschien moeten we eens koffie leuten, want ik kan ook wel steun, of een duwtje in de rug gebruiken, tips en trucs, handigheidjes, wat wel en niet te doen... Volgens mij wonen wij niet al te ver van elkaar?? Maar voel je niet verplicht...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat boekje heb ik ook tijdje terug gekocht via marktplaats.
    Hij's Leuk hè?

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wàt gezellig!
    leuk boek....en? gelukt om er al wat uit te haken?

    BeantwoordenVerwijderen