Nieuwe auto

Onze oude auto (Volvo 240) heeft de, voor autobegrippen, pensioengerechtigde leeftijd bereikt en begint wat meer last te krijgen van ouderdomsklachten. Manlief wil dit graag verhelpen maar heeft er de tijd niet voor omdat ik de auto een paar keer per week gebruik voor mijn werk. Dus tijd voor een nieuwe auto. We hebben ons oog laten vallen op een Chrysler Voyager uit 1991, 370.000 km op de teller, V6, ruim een half jaar APK, leren bekleding, airco, elektrisch verstelbare stoelen. Echt sjiek de friemels en dat voor maar 600 euro! Echt een koopje dus. Toch, goedkoop kan duurkoop zijn, maar zo lang dat nergens uit blijkt ben ik er helemaal gelukkig mee!
Hij staat inmiddels voor de deur. Hij is zwart met achter geblindeerde ramen. Ik voel me net The A-team, als ik de schuifdeur open gooi komt er ook een zooitje ongeregeld uit rollen. Echt een auto die bij ons past dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten