Prijsvraag

Eigenlijk doe ik nooit mee aan een prijsvraag. Het kost alleen maar tijd (iets waar ik een chronisch gebrek aan heb) en het levert over het algemeen weinig op. (Alhoewel ik laatst nog een kaartje op de brievenbus heb gedaan voor een jaar lang gratis wasmiddel van de Lidl, maar dat is wel een nuttige prijs.)
Nu hadden we op mijn werk van de week een pak Lu ontbijtcrackers staan (erg lekker trouwens!) en daarop stond 'Doe mee en win extra tijd'. Ik was gelijk om. De vraag is simpel: Hoe hou jij tijd over in het huishouden? Mijn antwoord is even simpel: Door het niet te doen. Maar ik denk niet dat ik daar de prijs mee win. De prijs is erg interessant trouwens, je kunt kiezen uit verschillende prijzen. Wasservice voor een maand, een glazenwasser voor 6 maanden, een tuinman voor een dag, een klusjesman voor een dag of strijkservice voor een maand. De keuze was niet moeilijk want strijken doe ik niet, een glazenwasser heb ik, de tuin doe ik graag zelf net zoals de was (wel om een andere reden) dus dan houden we de (misschien wel sexy of juist oude en uitgezakte) klusjesman over. Klusjes zijn er altijd genoeg te doen hier in en om het huis.
Maargoed, mijn tip hoe ik tijd over hou ik het huishouden. Ik heb een oude fles glassex die ik vul met water, een beetje allesreiniger en een beetje spiritus en daar maak ik (bijna) alles mee schoon. Je hoeft niet te wachten tot je emmer is gevuld met een sopje, je pakt gewoon de fles uit de kast en een doekje en je gaat aan de slag. Een wereldtip vind ik zelf, dus ik ga gelijk aan de slag met mijn lijstje (zal wel een lijst worden...) voor de klusjesman!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten