Kersterig winters.

Gister ontving ik eindelijk (de post deed er héél erg lang over...) het pakketje van de give away van Ingrid van Ingtings! Wat een leuke spulletjes zaten erin! Een tafelloper, een slinger met gehaakte sterretjes, orginele Ingtings sterren, zo'n lekker ouderwets papieren kerstklokje en allerlei andere leuke kerstdingen.








Ik bedacht me van de week dat het het leuk zou zijn wanneer ik een tafelloper zou ontvangen, die zou dan lekker truttig op de piano kunnen. Ik ontving de tafelloper en hij past precies!
De sterretjes ben ik ook heel blij mee. Ik wil mijn kast wat gaan opleuken (binnenkort meer daarover) en wilde daar ook van die mooie sterren voor gebruiken. Nu heb ik ze dus al!

De kerstboom staat al een paar dagen, hij is onderin veel te leeg naar mijn zin maar met Sipke is niks veilig. Sowieso bleek het bij thuiskomst toch een beetje een zielig boompje te zijn, maar volgend jaar weer beter!


















Het stalletje staat alleen de eerste avond 'zoals het hoort'. Daarna slingert het door de kamer. De eerste foto is ongezellig met flits, de tweede zoals het er 's avonds uitziet. We hebben een rood-witte boom met héél veel sneeuwpoppen. Vind die mannetjes echt geweldig, behalve de echte die vind ik weer net te koud!

Hier sneeuwt het al de hele dag, ik moet zo naar mijn werk maar er is een weeralarm en 16 km file op de A27... Ik ga maar op tijd weg!
Nog wat fotootjes van de tuin. Op de rechter foto probeerde Krisje de vlokjes te fotograferen, maar daarvoor zijn ze net te klein....

1 opmerking:

  1. Wat een leuke Give Away.
    Ben even naar het blogje gaan kijken en heb me meteen volger gemaakt. Leuke foto's !

    Mag ik es vragen: wat doen die kleurrijke flessen in de boom ? :-)

    BeantwoordenVerwijderen