Ruil/Swap met Esther.

Hier dan al het moois en leuks wat ik van Esther heb gekregen!
 
Hele leuke lapjes stof, op dat donkere lapje staan allemaal aparte dieren.
Een bolletjes roze sokkenwol, wanneer de sokjes voor Sipke af zijn kan ik dus aan de slag voor Krisje. Een mooie sleutelhanger, lintjes en kralen. En twee DIY pakketjes. Een paddenstoeltje om te haken van Lique's Handmade en een pakketje om een vogelhuisje van Tildastofjes te naaien.
En dan ook nog een ontzettend mooie paarlemoeren kerstboomhanger met een hartje van zeep en een belletje, en lief vilten hartje, een mooie zelfgemaakte kaart van Tilda, een waxinelichthouder en van die geweldige sneeuwpopkaarsjes. (Echt jeugdsentiment, vroeger hadden we ze thuis ook in kerstboom en kerstman vorm.)
Dank je wel Esther, ik vind het een erg geslaagde ruil!

Ik had graag al wat laten zien van wat ik voor Esther heb gemaakt, maar ze heeft haar pakketje nog niet ontvangen. Dat zal dus helaas nog even moeten wachten tot maandag of dinsdag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten