iPhone hoesje en leuke nieuwe spulletjes.

Ik had eigenlijk gister al het iPhone hoesje willen laten zien, maar toen kreeg mijn laptop een grote onderhoudsbeurt van manlief. Was geen overbodige luxe eigenlijk, er liep een rood met blauwe streep door mijn scherm, mijn processor raakte geregeld oververhit en een scharnier was afgebroken. En alles is nu weer als nieuw! Met dank aan mijn lieve (en ontzettend handige!!) man!!

Maar goed, gister is het iPhone hoesje op de bus gegaan en mijn vriendin belde vandaag heel enthousiast en blij op! Hij paste (was bang dat ie misschien te klein was) en de kleur en bloemetjes waren super.

















Ik vond hem zelf eigenlijk een beetje te saai, wilde meer dan alleen gehaakte bloemetjes. Lisette van little Z handmade maakt leuke iPhone hoesjes van vilt met mooie afbeeldingen erop. Een gehaakt hoesje in combinatie met een afbeelding van vilt leek me wel wat, maar had geen geschikt sjabloon voor een leuke afbeelding. En ik wist dat bloemetjes in de smaak zouden vallen, dus eind goed al goed!

Vandaag ben ik eindelijk weer een wezen winkelen met mijn moeder in 'de grote stad'. (In ieder geval groter dan mijn polderdorpje.)
Er zit bij ons in het dorp maar 1 hobbywinkeltje, die heeft hele leuke (quilt) stoffen, maar ze zijn wel erg duur. In 'de grote stad' zit een leuke stoffenwinkel waar je stofjes koopt voor nog geen 5 euro per meter.
Ik heb voor mezelf 3 leuke bloemetjes stofjes gekocht. Voor een vriendin heb ik beloofd gordijntjes te maken voor onder het bed van haar dochtertje, dus heb ik ook een grote lap licht roze gehaald.
Verder heb ik nog een paar lapjes vilt gehaald, twee ritsjes, 101 woonideeen en een kartelschaar om stof mee te knippen. Die wilde ik al een tijdje hebben.
Ook kreeg ik van mijn moeder nog 3 leuke kersthangers. Helemaal in de kleur van mijn boom (die ik vanavond op wilde zetten, maar geen zin dus uitgesteld naar maandagavond).
Ze had nog een leuk rood wit geruit lint dat ze niet gebruikte en een leuk haakboek wat ik heus wel even mocht lenen!

Ik heb ook het ruilpakketje van Esther binnen, morgen zal ik wat foto's neerzetten. Zitten allemaal hele leuke spulletjes bij!

Ik ga nu eerst echt verder met de sokjes voor Sipke, over een paar weken wordt hij alweer twee en dan moeten ze af zijn!

~ Fijn weekend!



3 opmerkingen:

  1. Jij bent leuk geslaagd zeg!! En dat iphone hoesje vind ik ook erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je iphone hoesje is erg mooi geworden, fijn dat het pakketje binnen is,Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjolein,
    Dankjewel voor je reactie.Kom gelijk even bij je langst en ga je volgen hoor.
    Ziet er allemaal leuk uit.
    Fijn weekend en tot ziens in blogland.
    Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen