Ingewikkeld...

Nu de swap achter de rug is en er even geen andere 'verplichtingen' zijn, heb ik me voorgenomen om de sokjes af te maken.
Nu belde vriendin vanavond om de afmetingen van het bed door te geven waarvoor ik de gordijntjes ga maken. Vraagt ze daarna of ik er ook van die leuke raampjes op wil maken zoals bij Krisje of leuke bloemetjes.
Ik wilde in eerste instantie een leuk stofje gebruiken voor de gordijntjes, maar zij was bang dat het te druk zou worden, dus kwamen we uit op een effen licht roze stofje (wat ik gister heb gekocht). Maar nu mag ik er dus toch wat leuks van maken! Mijn fantasie gaat gelijk op hol, heb ooit eens een leuke Etsy Shop gevonden met ontzettend leuke tafeltenten, dus die heb ik ook maar weer eens bekeken. Ideeen genoeg en het zal vast te druk worden naar haar zin, maar wanneer de gordijntjes hangen en het kleine meisje ziet ze....  Ik zie het al helemaal voor me.
Maar ik 'moet' nu eerst die sokjes afmaken waarvoor ik eigenlijk helemaal geen motivatie meer heb want ik wil aan die geweldige gordijntjes gaan beginnen! Gelukkig ben ik al bij de teentjes, dus nog maar een paar uurtjes werk.

En nu heb ik het maar niet over al die andere leuke dingen die ik wil maken....
Een tuniek uit mijn nieuwe haakboek, ik ben nog bezig met een paar wantschoenen, het leuke konijntje van Rebecca Danger, de Tree ornament en Angels van Dutch Sisters, de Little Granny bag, Grandma Heart, Twinkle en Tree van The Royal Sisters, een super dikke sjaal zoals van Handmaid Liset, de sjaal van Naais (altijd handig, 2 sjaals...), een krukje a la wood & wool stool, het portemonneetje van Nicollie's, de Fabric Basket van Vlijtig enz. enz.  Attic24 probeer ik maar te ontlopen, want daar vind ik echt alles leuk... En dan zijn er nog heel veel dingen waar ik nu niet eens op kan komen...
Zucht..... Ik weet soms gewoon niet waar ik moet beginnen.....
Toch nu eerst maar die sokjes afmaken!

1 opmerking:

  1. Dat klinkt mij ook zo bekent in mij oren!!!
    Ik IK wil ook altijd zoveel dingen nog maken, dat ik vaak niet weet waar ik moet beginnen of komt er gewoon iets totaal anders erbij wat eerst moet gebeuren!
    suc6 ermee!!

    T's toch ook eigenlijk een soort van luxe, we weten in ieder geval wat we willen maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen